torsdag 21 november 2019

To be an influencer

Hej allihopa
eftersom jag är en framgångsrik influerare kommer jag berätta om något som jag inte kan berätta om så jag kommer bara antyda lite. Kanske kommer jag berätta i framtiden, kanske inte. Beror på hur mycket annonspengar jag kommer få för att göra det. (Godkända sponsorer är Rodebjer, Systembolaget, Hårgänget och Centan i Bagis).


Jag är JÄTTEFRUSTERAD över två olika sorters besked och händelser som jag väntar på. Den ena har jag väntat på sedan i augusti och den andra sedan i maj typ. Är det positiva besked kommer båda att påverka mitt liv väldigt mycket. Är det negativa antar jag att det fortsätter som vanligt, fast i fall a, med en hel del surhet och gnälleri som kommer gå över, någon gång. I fall b, så kommer ett negativt besked vara betydligt värre och tyngre och kommer kanske till och med bli livsavgörande på andra sätt.


I fall a kommer ett besked troligtvis inom några veckor, men nästan säkert före jul.
I fall b hoppas jag på besked före jul men det kan lika gärna bli januari.


Men som sagt, tar gärna emot sponsring för att berätta vad det handlar om.
BlogRankers.com