onsdag 10 september 2014

Så här tre dagar in på nya jobbet känns det mycket bra. Fick också veta att de anser mig vara mest senior och jag ska ha hand om deras största konto. Hej jävligt mycket ångest. För även om det är en bekant roll har jag aldrig tidigare gjort den så här fullt ut. Tidigare har jag släckt alla bränder, nu ska jag fokusera på framtiden. Asläskigt och utmanande. Kommer plugga på dagarna i ända. Men jag är nog faktiskt väldigt rädd.

Annars, barnen mår bra, verkar funka med dagis men har ofta lämningsångest. 

Tanden inte så bra, kan fortfarande inte äta eller dricka så mycket.

Lanseringen av min och min väns bok rullar på, hoppas nu på lite försäljning också.

Äktenskapet funkar det med även om vi vänder ut och in på oss själva för att få ihop det. Livspusslet alltså. 
BlogRankers.com