fredag 29 juni 2018

Nu är det semester

Tror aldrig den har varit mer välkommen eller välbehövd. Samtidigt som det finns några spännande arbetsuppgifter att ta tag i. Vill sitta med fulla vinglas och rita organisationsscheman. Jag har sannerligen hittat rätt jobb och vad jag gillar och är bra på. Det tog ett tag. 

Min chef är SÅ bra och min ledningsgrupp otroligt rolig. Jag känner mig lycklig och tacksam för detta. Och jag misstänker att det kommer att hända mycket nya grejer i höst. Vi bygger flygplanet i luften sa en person om min chef och mig. 

Just nu bär jag tunga väskor hem, ska hämta barnen och unna mig en god middag och vin, packa alla väskor och bara ha det gött. Åh alltså!

Så här kände jag mig igår och även idag:


Dvs, pms verkar vara över för den här gången.

BlogRankers.com