fredag 17 juni 2005

Strategi

Jag vet att jag är helt värdelös love-strateg men jag fattar inte hur jag ska kunna ändra strategi. Jag har ingen is i magen. Undrar om man måste äta is för att det ska funka. Läste om en SMS-tjänst som finns i Australien som innebär att man låser sin telefon när man ska supa ner sig så att man inte fylle-sms:ar. Låset slås av kl 6 på morgonen. Man borde kunna tjäna oerhörda pengar på det i Sverige. Men jag är ju ingen entreprenör heller så jag låter någon annan göra det så blir jag en storkonsument av det istället.

Min enda strategi nu är: GÖR INGENTING. Hade inte en aning om att det skulle vara så fantastiskt svårt. Helt omöjligt. Och steg två innebär: om du får love, PRATA INTE OM DET. Sammanfattningsvis innebär strategin att jag ska bli upplockad och vara så underbar och oumbärlig att han blir kär i mig och aldrig vill lämna min sida. Right. Fast jag får väl försöka, har nästan klarat att ligga lågt i ett helt dygn. (Förutom när jag småpratade med honom förut, men hallå, vi jobbar fem meter ifrån varandra OCH ingen vill väl ha en surkärring, så jag låtsas som om allt är bra och att jag är lovely. Det går sådär).
BlogRankers.com