lördag 1 oktober 2005

Spyor

Vaknade halv sju med en huvudvärk från helvetet och ligger och funderar på hur jag ska stå ut. Mina treo är hos S, av någon synnerligen dum anledning, fick nog för mig att jag skulle vara mest bakis hos honom. Kan inte somna om för att det gör så ont och plötsligt måste jag kräkas. Och jag kräks, oavbrutet i tre timmar och somnar sedan utmattad på badrumsgolvet där jag också vaknar12.30. Vidrigt.

Möter upp K, J och T, vi shoppar lite, jag shoppar en väggklocka, 8 ljus till badrummet och lämnar in foton för framkallning och sen släpar vi oss till mcD, för jag höll på att svimma av undernäring. Och det var så sjukt jävla äckligt. Är inte särskilt gott vanligtvis men detta var fan i mig det värsta jag ätit någonsin.

Ingenting från S.

Sen drar vi hem till dem, käkar middag, och sticker framför TV'n hela kvällen. Riktigt skönt och sen somnade jag på golvet i T's rum.

Inget produktivt gjort alls bara för att jag lyckades bli alldeles för full i fredags. Det var inte ens särskilt roligt. Syster Bitter trodde att det berodde på att jag gått ner så mycket i vikt, och att jag fortsatte dricka lika mycket som förut - att min kropp alltså inte pallar detta. Kan vara en teori, en annan kan vara att 14 glas vin är lite over the top.
What do I know...
BlogRankers.com