fredag 30 september 2005

Mera lista

Amelie har gjort en lista över helgplaner. Det är lika bra att jag också gör en, för att få någon struktur. Annars kan det hända att jag överhuvudtaget inte går ur sängen, och börjar obsessa och måste tvångsäta massor med onödig mat. Och det ska jag inte göra, har mina nya 29-jeans idag och är vansinnigt stolt. Har ju faktiskt gått från 32 till 29 på tre månader och det finns verkligen ingen anledning att förstöra det nu, inte ens för S skull. Ok, here we go
- skrubba vardagsrumsgolvet
- såga golv
- foga badrum
- putsa mosaik
- hitta en tvättid
- fika med K, J och T.
- Snällt B J om elhjälp
- äta middag med K, J och T
- Kanske supa ner mig med K och J, när T har somnat.
- Stötta A efter hell day på söndag
- Gå en promenad eller träna
- Hoppas på love söndag kväll, eller löfte om love till måndag kväll
- Städa badrum
- bada och göra ansiktsmasker och annan söndagkvällsshit
- Sticka lite mer på halsduken

Och jag tänker röka ikväll/eftermiddag/första bästa tillfälle som jag dricker alkohol. Har inte druckit alkohol på 9 dagar. Duktiga jag.
BlogRankers.com