fredag 2 september 2005

Love?

Han var hemma hos mig igår på middag och det var lovely som vanligt, mycket kärlek, komplimanger, kyssar och sex. Väldigt nice. Men som vanligt kan han aldrig slutföra sexet och jag har börjat ignorera det. Det är hans business, jag vet inte vad jag ska göra. Sen berättade han att det bla beror på att han har mått dåligt, att han mår bra nu, men är avtrubbad. Jag frågade honom om hur han förhåller sig till committment med tanke på det och då sa han att han inte tittar framåt alls utan bara lever i stunden. Och jag dör av att höra sånt, jag klarar det bara inte, jag vill så gärna ha honom och att han ska vilja ha mig nu och för evigt. Detta lär mig verkligen en läxa, det är första gången jag är mest kär och så osäker. Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre heller. Men samtidigt känns det ju väldigt bra när vi är tillsammans, och som att vi har väldigt mycket kärlek mellan oss. Och han säger att jag är underbar och att han tycker om mig. Och jag tycker så otroligt mycket om honom, jag blir så glad i hans sällskap, men idag har jag varit ledsen.
BlogRankers.com