fredag 15 juli 2005

Semestertider

Vi har pratat idag och det var trevligt. Men nu har han dragit på semester, i tre veckor utan att säga hej då, utan att maila eller någonting. Vilket så tydligt bevisar det han redan sagt, att han inte vill ha mig. Och jag blir så sjukt ledsen, jag fattar inte varför, för jag vet ju, men min fantasi tar sig andra vägar med en helt annan utgång. Jag hoppas verkligen att dessa tre veckor kan ge mig lite verklighetsförankring och att jag kommer över det. Jag vill så gärna komma över det, jag orkar verkligen inte vara ledsen för det här längre. Jag saknar honom och jag är kär i honom. Och det hjälper inte. Jag känner tårarna komma, kan inte stoppa dem, och hatar att jag bara inte kan få in i mitt huvud att det är för sent. Jag vill inte vara kär i honom. Undrar om jag lyckas glömma det på tre veckor, och undrar om det kommer tillbaka så fort jag ser honom?
Det är så jävla dumt att vara ledsen för att han inte säger hej då, jag ska vara ledsen för att det aldrig kommer att bli vi, att jag inte är tillräckligt bra för honom.
BlogRankers.com