onsdag 13 juli 2005

Hur lite är jag värd?

Vi har talat. Inte om något särskilt, men han kom fram till mig och satt sig här för ett litet snack bara. Och det känns ju bra eftersom jag avskyr om det skall vara stelt och otrevligt. Det är bra. Imorgon ska jag prata med honom. Men det jobbiga är, jag blir så glad, så lycklig och förväntansfull. Han är bara en trevlig man, trevlig kollega som inte vill att detta ska vara känsligt och som vill att detta ska gå över så att vi kan vara vänner istället. För jag vet ju att han gillar mig, som människa, dock ej som flickvän. Och sen gillar han att ligga med mig, men dock inte så länge som jag är kär i honom. När ska jag sluta vara det? Hoppas det är snart. Imorgon är nog den sista gången jag ser honom på 6 veckor. Fruktansvärt men nyttigt. Undrar vad han hinner med då. Den dagen han träffar en tjej kommer jag att dö. Jag klarar inte av att läsa det jag tidigare skrivit, det som ändå varit bevis för lite love. Jag fattar inte att jag kan leva hela dagen på 3 minuters pratstund när jag ändå vet att det inte betyder något för honom? Jag fattar inte.
BlogRankers.com