fredag 8 juli 2005

Konstiga saker

Konstiga saker händer. Jag sov hos P i måndags. Bad om soffan men hamnade i sängen. Inte särskilt bra och trevligt, kände mig riktigt utnyttjad och billig. Har fått så mycket uppmärksamhet hela den här veckan, bara för att han vet att han är home free. Vi ska ut idag igen. Tror att han räknar med sex. Det ska han inte få, ska åka hem senast 12. Han kan inte räkna med att ligga med mig när han behagar. Han skulle ha följt med mig till landet i helgen, men ställde givetvis in, vad annars. Kanske lika bra, pappa kommer ändå att vara där. Kanske lika bra att jag inte umgås med honom jämnt även om jag så gärna vill. Men jag är ändå inte helt förkrossade som jag varit förut, känner mig mer blaserad fast inte utan ett sting i hjärtat. Hoppas nog ändå på att han ska ångra sig. Fåfäng förhoppning men det är ju det enda man kan leva på. Han kom precis förbi och frågade om jag ville ha en glass! Han är sick. Kanske blir jag inte så förtvivlad för att jag har gett upp och kanske ångrat mig, att jag inte längre vill ha honom. Känns ju inte så, men det kanske finns någon mekanism inom som säger att jag inte är kär i honom fast jag inte förstår det. För uppmärksamheten får jag ju ändå.
BlogRankers.com