tisdag 21 juni 2005

Undrens tid är inte förbi.

Undrens tid är inte förbi. Ska verkligen inte ropa hej… ännu men det verkar som om det blir av ändå. Förutom att det är jag som frågat vad det blir, 2 gånger innan jag fått svar. Verkar bli grillning. Väntar nu på Final tidsplan. Känns som om det blir snacket ikväll ändå. Ganska skönt på något sätt för jag vet verkligen inte om jag orkar ta det här något mer. Jag får ångest, blir illamående, svettas och hyperventilerar. Jag mår skit och det blir ju bara värre. Vi mailade sjukt mycket igår och jag sa att jag inte orkar vara arg längre utan skall vara glad men fick då genast höra ” Du är söt vilket som”. Out of the blue. Från att ha ignorerat mig i minst en vecka börjar han maila och slänger sen ur sig en sån sak. Vad betyder det? Fattar inte. Han mind-fuckar mig totalt. Är fylld av förväntan, spänd och jag vet inte vad. Hoppas att det går bra och att jag därefter klarar av att hålla riktigt låg profil samt att han stalkar mig ett tag. Jag behöver lite love. Fick svar nu, vi ska ses kl 7, ska tydligen dricka alkohol för det berättade han att han hade, samt grilla kyckling. FAN, har dålig magkänsla, det blir nog the end.
BlogRankers.com