lördag 18 juni 2005

Dodging

Is i magen, my ass!! Gårdagen var helt hemsk. Jag gick hem och sov i två timmar, vaknade vid åtta och hade inget att göra. Kvart över 9 är jag helt despo och skickar ett sms: ”Hej darling, vill du göra något kul imorgon kväll. Jag längtar efter lite omväxling”. Inget svar. Jag flippar ur totalt, och gråter och skriker och slår på saker. Jag analyserar och funderar och jag tycker att jag har givit honom en bra öppning att säga tack och hej, men han tar den inte. Han tog PÅ mig istället. Jag måste bara tolka det positivt. Och det är så jag försvarar att jag skickade smset.
Sen blir jag tokig och är tvungen att ta en sömntablett för att somna ifrån alla ångest. När jag vaknar ser jag att han skickat ett sms, halv ett på natt. ”Hej darling, somnade framför Tv”. OK. Det förklarar att jag inte fick något svar, men jag ställde en viktig fråga, som han dodgar. FUCK igen.

Jag har raderat båda hans nummer från min telefon. Synd bara att jag kan dem utantill. Måste lära mig att ligga lågt. Måste bara klara av att leva utan detta. Fattar inte hur det ska gå.
BlogRankers.com