tisdag 30 augusti 2005

Ihop?

vi är väl typ ihop, fast jag egentligen inte vågar skriva det av rädsla för att jinxa det. Fattar fortfarande inte hur det har gått till, men när vi ses är jag over the top lycklig och det känns fantastiskt bra. Men mellan gångerna går jag ner i ett totalt mörker. Det känns helt svart och jag analyserar varje kontakt, eller icke-kontakt för att se vad detta är och vad det leder till. Är väldigt osäker på detta. Tror att han tänker dumpa mig varje dag. Kan inte slappna av eller ha roligt när jag är ensam för att jag dels längtar så mycket efter honom och dels är skitskraj att det inte blir något mer. Jag dör om det inte blir något mer. Jag är riktigt kär.

Jag är inte bra för min egen hälsa, måste skärpa till mig och inte vara så sjukt needy, på och kletig. Står och försöker beama till mig love enbart med viljekraft och det funkar ju så klart inte. Klarar inte av hans sällskap alltför längre jag blir som en blöt fisk och sjunker ihop av kärlek. Måste få mer love snart. Måste absolut hålla mig lite kall nu. Inga sms, inte ringa inte någonting. Måste vänta på hans love också. Jag älskar honom. Shit. Jag är inte klok.
BlogRankers.com