lördag 18 augusti 2007

Slow motion

Vi tar över världen lite långsammare idag, även om vi nu hunnit påbörja vinet.
magkatarren håller mig i ett fast grepp, wtf, nu när jag har semester och allt.
Ser galet mycket fram emot två lediga veckor, fyllda med hemmafixande, skrivande, och om gud är god, lite mer dejtande. Me likes him. Tror han har möjlighet att tina även ett djupfruset hjärta. Haha. Eller så. Lugn och fin madame.

Snart planerar vi världsherravälde igen, måste först gå igenom våra ligga-listor. Gjorda och önskade. Ja men vad fan, två singlar på en öde ö måste också roa sig.

Och lovelyness of all the lovely, jag har börjat redigera från början i texten, och hittade ett nytt språk. Låt det få stanna, please, och gör det ännu coolare. Då älskar jag att skriva, när det bara funkar. När orden blev mina på riktigt.
BlogRankers.com