måndag 13 augusti 2007

1-0

En väldigt trött måndag. En måndag som borde spenderas sovandes i sängen.
Gefle förlorade på Råsunda men det verkade funka ändå. Middag på Peppar, vin någonstans vid Odenplan. Inte så handlingsförlamad den här gången. Inte så värst. Och vad händer nu då? Ska jag verkligen behöva sitta här och vänta på kontakt. Frustrating. As hell.

Mer av samma vara thank you very much.
-------------------------------
Så nu har jag operererat bort en besvärande del av min hjärna.
Nu kan jag tänka. Och jag tänker på att jag ska träffa babysister imorgon (yay, yay), och M på onsdag. Om jag fick bestämma skulle jag reprisera söndagen på torsdag. Men jag får ju inte alltid som jag vill.

1 Comments:

Blogger Emm said...

Hoppas du får som du vill den här gången då :-)

09:29  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com