torsdag 2 augusti 2007

Andras barn

Mer skärgårdsporr och mindre jobbångest. Please. Även om det är maximalt fyra veckor kvar på gamla jobbet, som jag definitivt borde klara av, känns det oöverstigligt. Idag lade jag mig raklång ner på terassen och skrek. Jag VILL inte dit något mer.

Men det kan alltid botas av ett glas vitt vin i solen och faster E's nya svensk damtidning. Man underhåller sig kungligt här på ön. Men imorgon är det över. Sommaren äver ÖVER.

Bråkade med babysister igår. Hon förbjuder mig beträda ön nästa helg. Jävla skitunge. Sen ringde hon och bad om ursäkt men tillät mig fortfarande inte att komma ut. Alternatviet blev istället barnvakt åt den gudomliga smittohärden. Nice liksom, barnvakt hela denna helg åt gudsonen och nästa åt henne. Mitt heta singelliv ryker och fräser. Jodå. Det kommer säkert vara jättefint väder också.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Du får varje fall umgås med världens sötaste singelkille på lördag och söndag! Inte illa.

21:32  
Blogger Bitter said...

Ja det ska bli fint!
Puss

09:21  
Blogger Strawberry milkshake said...

Världens bästa preventivmedel är att vara barnvakt. Dessutom kan man efter ett tag se en massa fördelar med att vara singel. Kram!!

03:59  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com