lördag 21 juli 2007

Oj oj oj

Jag har hämtat mig nu, smält informationen, processat.
Det är ju helt jävla makalöst, faktiskt.
Enormt lång, krånglig, avancerad rekryteringsprocess. Och jag vann. Eller fick åtminstone jobbet.
Ett tag tvivlade jag.
Nu längtar jag. Det pirrar lite i magen, ser fram emot det nya livet, den nya tiden. Nya människor, nya möjligheter och nya uppgifter.
Och vill inte alls vara kvar, ens en enda månad på gamla jobbet.

Och coolast av allt är nog ändå att jag fick 3000 mer än vad jag hade begärt. Vad betyder det egentligen. Just nu är jag smickrad. Tänk att de vill ha just mig, så mycket. Makalöst.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vad kul! Både med jobbet men även med lönen... :-)

08:14  
Anonymous Anonym said...

GUD SÅ SKÖÖÖÖÖNT! Hoppas det blir kanonbra! Jag går och väntar och hoppas på liknande besked :)

09:46  
Anonymous Anonym said...

grattis grattis! =)

12:01  
Anonymous Anonym said...

Yeeehaaaa =D

23:37  
Anonymous Anonym said...

Super Massor Grattis !!
/KR

17:45  
Blogger Viktoria said...

Åh, grattis till det nya! Och tretusen mer än du begärt, det låter ju helt otroligt fint!

Oj, oj.

16:50  
Blogger Ms.Take said...

Fantastiskt, underbart, roligt - och sakert valfortjant ;)

18:57  
Anonymous Anonym said...

Autumn 2007 representin'. You're on a roll to stardom.

13:23  
Blogger Bitter said...

Tack alla!!!
har börjat smälta det nu. Och idag säger jag upp mig!!

15:07  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com