onsdag 11 juli 2007

Framåtskridande eller inte

Intervju idag. Jag tror det gick bra. I ljuset av min egen prestation. Men jag vet hur konkurrensen ser ut. Så mina förväntningar är mycket låga.

Jag sms:ar med Loverboy. Han ska INTE till Rimini när jag ska dit. Beror det på mig? På att A förvarnat honom. Nog så bra. När det plingar i mobilen från honom vill jag inte kräkas. Inte alls.

Jag visste det för tre fyra månader sedan. Nu får jag bekräftelsen. Helt säkert. Han är borta.
Han är någon jag inte ens känner. Det är lite konstigt, men mest skönt. Och jag är likgiltig.

Nice.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jobbet är ditt. Jag vet det.

22:35  
Blogger E said...

Den efterlängtade likgiltigheten är alltid lika betryggande. Man KAN glömma. Man KAN sluta känna.

23:29  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com