torsdag 28 juni 2007

Rolig vecka minsann.

En verkligt händelserik vecka.

Mutsprit med kunder i tisdags på Josefina. Var helt ok tycker jag, A som gled förbi, bara sådär i förbifarten tyckte att det var fantastiskt. När jag delade taxi hem med en av kunden hann jag knappt stänga bildörren innan hon sms:ade "pax". Hon kan få honom. Varsågod.

Men igår var det roligare. Lovely Fashio blev lite äldre, vi firade med middag på Nox och vin på Riche. Jag försökte tillämpa A's metod att paxa, men de införde en begränsning, man får tydligen inte paxa mer än en åt gången. Dåligt tycker jag.

Och idag, en grym lunch med S, som tipsade mig om jobbstrategi i nytt område, inspirerade mig som fan att fortsätta med boken, att damma av den gamla kokboksidén, och gav mig i allmänhet massor med energi. Sen fortsatte dagen lika bra, intervju för nytt spännande jobb. Tror jag. rekryteraren gillade mig, och ska rekommendera till sin uppdragsgivare. Jag gillar head-hunting. Och nu äntligen...ute på landet. Jag har min skärgård utanför fönstret. Härifrån jobbar jag imorgon.

Jo just det, A tvingade in mig i Spraydateträsket, nu har jag en date nästa vecka med en Bulgakovälskare. Jojo.

2 Comments:

Blogger Stora Morran said...

"Bulgakovälskare" låter spännande men vad är det?

11:45  
Blogger Bitter said...

Haha, en författare...

16:37  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com