onsdag 13 juni 2007

Jättestor LYCKA

Jag tar semester 22 augusti. Pappa tar semester från sitt fulltecknade pensionärsliv.
Vi går på stadsvandringar hela dagen. P A Fogelströms hundraårsdag och roten till min aldrig någonsin sinande södernostalgi. Det spritter i hela kroppen och jag längtar makalöst mycket. Stadsvandringar är det bästa. Fogelströms södervärld gör mig galen. Och sen god middag. Jag tror att det kan bli Lo Scudetto. För det är ju ändå hans kvarter. Och får pappa äta Ossobucco blir han ännu lyckligare.

Vi har en vinnare här. Det kan bli sommarens bästa dag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh tack för tipset - måste genast boka in semester den dagen och försöka locka ner min far från pensionärslivet i Norrland.

17:40  
Anonymous Anonym said...

bästa bloggarnamnet jag sett! efterlyste precis bloggar som inte är så rosa och gulliga... är så trött på det...

22:23  
Blogger Bitter said...

Tack för den komplimangen!!

22:06  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com