tisdag 12 juni 2007

Ta mig samman lite grann

Nu är det dags för mig att samla ihop mig lite. Har valt ensamhet i nästan en vecka, give or take några avbrott. Och isoleringen leder till tankar. Dumma jävla tankar. Inga mer dumma tankar nu thank you very much. Tio tusenkronorsterapin har lärt mig vad man gör då. Man aktiverar sig som satan. Så nu blir det debutbar på Kulturhuset imorgon, middag hos A på torsdag, helg på landet med I och M. Och under tiden jobbar jag undermedvetet på presentationen, funderar på vad jag ska göra när jag blir stor, bjuder ut alla mina kunder på sommardrinkar och förbereder mig för att säga adjö till det livet. Förbereder mig för en fattigare tillvaro (montärt) och en rikare (intellektuellt).

Och just det, kanske en tur runt Årstaviken imorgon klockan sex, kanske springandes. För gode gud vad självbelåten jag blir av det.
BlogRankers.com