onsdag 6 juni 2007

Annars

Champagnekalaset blev bra tycker jag. Det borde definitivt vara fler av dem.
Och sådan fin glädje över sommaren, över att få var utomhus hela tiden. Jag är mycket nöjd.
Och nu lite utmattad ändå, efter en dag utan några ansträngande aktiviteter, men jag laddar för morgondagen. håller på att jobba upp en ohälsosam stressnivå, fattar inte hur jag ska klara av nästa stora presentation jag ska göra, nästa måndag. Väldigt obehagligt. Med tanke på hur mycket jag pratar borde det inte vara något problem för mig att tala inför folk. Förutom att det gör mig skräckslagen, och dålig. Måste lösa det problemet på något sätt.

Funderar på att åka ut i skärgården imorgon kväll, och jobba hemifrån terassen på fredag. Men jag gillar inte att vara där ensam, jag blir rastlös. Jag velar. Men det vore magnifikt. Och sen måste jag ändå in till stan på lördag, min gudson fyller fyra och har önskat sig "en jättestor vattenpistol" av mig. Det är klart han får en sådan.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ok-då är det hög tid att börja på surdegen. Behöver du läsa in någon fakta? Har du någon struktur? Något manus? Mentala biten - är du laddad? Gör det nu - det blir inte bättre om du väntar. Gör lite - om du inte orkar mycket. Sätt igång precis just nu.

22:35  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com