torsdag 31 maj 2007

Snart helg, jag kan inte längta mer

Jag förbannar min sömnlöshet, jag går omkring i dvala, och önskar att veckan ska ta slut någon gång så att jag får sova. Men jag hinner inte.

Jobbet går på halvfart när det inte går att koncentrera sig men senaste dygnet har ändå varit bra, igår middag på Folkoperan, jag åt en hamburgare som jag idag inte minns hur den smakade. I morse blev jag uppringd och erbjuden ett jobb som jag inte vill ha, men blir ändå glad över att vara påtänkt. Jag ska arbeta lite mer strategiskt på den fronten. Så snart jag fått min strategi klar för mig. Indisk lunch med mentor! Roligt, vi tar sommaruppehåll till augusti, och då hoppas jag att det finns ännu fler roliga saker att berätta för henne.

Och nu alldeles snart, drinkar på Inferno med kunder. Borde anstränga mig för att det ska bli bra. Och jag som inte ens bytt kläder sedan igår.

1 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

Hoppas att drinkarna på inferno smakar bra. Om inte annat kanske dom hjälper dej att sova gott inatt?

21:06  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com