måndag 21 maj 2007

Sådärja

Mycket bättre.
jag vet vad som sänker mig - bristen på motion. Inte för att jag brukar överanstränga mig direkt, men 45 min snabb promenad till jobbet brukar det åtminstone bli. Och jag har varit tvungen att låta bli, alla dessa äckliga virusar. Men i morde gick jag och voilà, så blev det mycket bättre.

Snart, lite försenat, ska jag springa igen. Kanske på onsdag.

Lite läskigt dock att kunden inte ens vill ha mig med på mötet, bara min chef och VD'n. Har ännu inte vågat gå in på jobbmailen sen jag kom hem.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag med har 45 min till mitt jobb =) Jobbar du på kungsholmen kanske?

Psst: Blåbrallorna fikar kl 07:00 på 7-11. I allafall imorse =D

20:30  
Blogger Bitter said...

Hmm, ska gå förbi imorgon.
Inte k-holmen, men Sveavägen!

22:29  
Blogger Mikael said...

Löpning är trååkigt innan, men skönt när man väl gör det. En ovanligt stressad kväll så var jag dock med om något riktigt skumt: min kropp sa till mig: "om du inte tar en löprunda ikväll kommer du inte att kunna sova", jag lydde min kropp som hade helt rätt, efter ett löppass där tankarna skingrats, sorterats upp och lagts vackert på plats så var det fortfarande ganska svårt att somna, utan löpningen hade det omöjligen gått...

Ehhh... hoppas att det löste sig med jobbet...


Annars... trevlig blogg... :)

00:58  
Anonymous Anonym said...

varför ville inte kunden ha dig med? För att du inte är i chefsposition eller för att hon/han ej har förtroende för dig? eller annat? undrar ju.

09:35  
Blogger Emm said...

Promenader är bra!!!!!

10:43  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com