söndag 13 maj 2007

Föryngringsmekanism

Av två dagar i skärgården blir man ungefär tio dagar yngre.
Utvilad, glad och med stor tacksamhet gentemot moderna påfund som indraget vatten.
A, NB och Sessan mötte mig vid Slussen vid halv fem i fredags. Sedan dess har vi ätit, läst och druckit vin. Vissa badade. Bilder kan ev komma senare.
Nu söndag kväll, lagom rastlöst, måste ringa evil hantverkare som aldrig dyker upp.
Annars två och en halv arbetsdag fram till nästa skärgårdspass. Jag tror det går.

4 Comments:

Blogger Glimra said...

Lovely. Jag vill också åka till skärgården. Finns inget bättre.

19:50  
Blogger Emm said...

Jag vill också.....

11:11  
Anonymous Anonym said...

din blogg är underbar! hade den länkad till min förra blogg, glömt bort den ett tag och är nu tillbaka. grymt att se din utveckling. du verkar så jäkla bra och stark nu!

ps: länkar dig igen. ds.

16:22  
Blogger Bitter said...

ja det är det bästa!!
Tack för berömmet, jag svävar genom kvällen!

17:42  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com