onsdag 2 maj 2007

Plågan har börjat

Jag väntade i en timme i morse på min hantverkare. Han kom aldrig, lägenheten är ihopplockad och nedmonterad. Jag sa fula ord i flera timmar efter. Nu kommer han på måndag istället, sägs det. Jag tror det när han är här, och nu måste jag plocka upp en massa saker istället. Som tex jag fick göra med datorn. Den låg i tvättkorgen. Bra plats där.

Men jag har jobbat som en galning idag, slitit som ett djur och jag hoppas hoppas att det blir lite roliga resultat av det också. Helst monetära om jag får önska själv.

Det skulle hjälpa lite eftersom jag köpte HELA Whyred-butiken på Barbarby igår. Jag kommer att vara lite för matchad nu. Oh well!

Annars vin och mat med H på Kungsholmen. Roligt. Det blixtrar till ibland, även bland de man inte träffar så ofta.

Pratade med mannen som äger mitt drömftg idag. Vi ska fika på tisdag morgon. Hur coolt är inte det? Jag är mycket mycket nöjd. Det enda jag saknar är att vara frisk, onda förkylning, lämnar mig aldrig.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

That sounds just great. Och när ska jag få reda på vad ditt drömföretag är?

23:40  
Blogger Bitter said...

Haha, än så länge är det hemligt. Just nu är det bara min egen grej.

19:46  
Anonymous Anonym said...

Jag vill också veta =) Jag skulle örresten nöja mig med om du avslöjade ditt drömyrke =)

22:24  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com