måndag 23 april 2007

Måndagsrapport

Jag vet inte vad som hände, men jag släpade mig hem från jobbet halv fem och sov sen i TRE timmar. Jag kommer aldrig att kunna somna inatt. Sen gick jag upp och gjorde grymma kalvfärsbiffar med kesella och dijonsenap och tänkte att jag skulle göra något bra, typ städa. Och här hamnade jag ändå. Alltid. Min enda lediga kväll i veckan, och jag fuckar upp den.

Och imorgon terapi och jag har inte den minsta ångest att rapportera, jag får nog prata med henne om hur vi gör nu. Ska jag fortsätta gå för att förebygga läskig framtid eller ska jag lägga mina pengar på något roligare? Sen händer resten av veckan i 180, men roligast blir nog att ta en drink med Scott som ramlar in ifrån England på torsdag och landethelgen med lovely A. jag längtar skärgård så att det värker i hjärtat.

Önskar rolig aktivitet på måndag, så att jag kan demonstrera liggandes i sängen på tisdag. Jag är en dålig arvtagerska av demokratin.

I sann konsumistisk anda gläder jag mig våldsamt åt mitt nya handfat etc som kommer på torsdag. Lika ledsen är jag över att det ska stå i en kartong till någon halvt vvs-kunnig person behagar hjälpa mig. Jag låter bli, för sedan jag opererade sönder mitt handfat för några månaders sedan läcker det obehagligt. Pappa vägrar, och det är nog lika bra, jag tror jag är bättre än han på sånt. Please söta snälla svåger, du har väl ändå inget bättre för dig livet??
BlogRankers.com