måndag 30 april 2007

Fortfarande uppe i det blå

Shit, ja, faktiskt är jag fortfarande helt lycklig av att jag får träffa en entreprenöriell idol på fredag och ge mina tankar på hans företag. Även om det inte leder någon vart. Jag är djupt tacksam mot mig själv för att jag faktiskt mailade och inte bara funderade på det. Och tacksam för att jag kommit på precis vad jag skulle vilja göra. Hur enastående coolt som helst.

Nu off till Thorhildplan på fanstastiskt middag med bra vänner.

A demain, alors.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Självklart leder det någon vart. Vart vete fåglarna, med förmodligen till något gott. Insikt, jobb, kunskap, kontakt par exemple.

19:06  
Anonymous Anonym said...

Jag känner spännig i cyber. Vad har du på G mån tro?

Va, ska du lämna Skanstull haaha. Skämmes ;) Nä, skoja. Ha en fin Valborg. Nu ska jag läsa ikapp mig på din blogg.

21:08  
Blogger Bitter said...

Jag vet vart jag ska, vägen kan bli extremt lång, men jag vet vart den leder. Det är så coolt!

00:55  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com