onsdag 25 april 2007

Eufori, en dag efteråt

Det är synd att Blogger inte funkade igår eftersom jag var så euforisk.
Jag var på en fantastisk föreläsning igår med en person jag beundrar mycket.
Och jag gick därifrån med ny insikt: jag har hittat mitt drömjobb, vad jag verkligen vill göra.
Så idag mailade jag honom och erbjöd mina tjänster, så jag hoppas på svar. Men även om det inte blir så, har jag kommit fram till vad jag drömmer om. Och det är fantastiskt!

Idag har jag haft för många kundmöten, suttit på Cityakuten i två timmar och fått penicillin.
Och dessutom hämtat handfat och handlat på Ikea.

Alldeles nyss konstaterade jag och A, att livet inte alls är är så dumt, och det är en känsla jag inte haft på länge. Jag är på gång.

1 Comments:

Blogger Glimra said...

Låter härligt! håller tummarna för att han vill använda dina tjänster. :)

22:01  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com