söndag 29 april 2007

Bikinihelg

Underbar helg. Mycket avkopplande. Vi gjorde ingenting. Mer än att sola i bikini och dricka öl under tiden. Sen sov vi tolv timmar båda nätterna och tittade på havet och suckade lite.

Tyvärr måste man ta med sina sopor till stan än så länge. Vi var inte populärast på båten med räkskalspåsen direkt. Men vi ställde den i fören och spelade ovetande i aktern.

Och jag är fortfarande sjukt förkyld. Det är nästan, och då bara nästan, jag börjar misstänka allergi. Men jag är pricktestad tre gånger så det borde inte vara så. Men tre veckors plåga måste väl ändå någon gång gå över.

Loverboy har blivit paketerad och nergrävd, och jag har inte sörjt det en sekund. Det ljuvligt att vara förbi. Och grymt att gilla ensamläget. Halleluja.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men du, det verkar som vindarna håller på att vända. Att du är in the flow. Snart måste du byta namn på din blogg =)

21:18  
Blogger Bitter said...

Åh jag vet, jag borde, men jag är realist, snart kommer et väl tillbaka och jag får göra skäl för namnet igen.

00:53  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com