tisdag 8 maj 2007

Rapport, åh ja

Jag var lite trött idag. Kan man säga. Vaknade dessutom fem och kunde inte somna om.
Men mötet, shit vad coolt det var!
Han var riktigt trevlig och verkade gilla mig, för han sa massa bra saker om mitt engagemang (det handlar om böcker) och lite annat, och gav mig namn att kontakta, och lät mig använda honom som referens. Han har inget jobb att erbjuda mig nu, ev kanske på konsultbasis. Why not. Han skulle fundera lite på några saker, som han inte nämnde, och skulle höra av sig. Oavsett vad det blir, känner jag mig grymt inspirerad, lycklig och nöjd. Han har i alla fall hjälpt mig på rätt spår, och fått mig engagerad.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja, det ledde nån vart. härligt

22:00  
Anonymous Anonym said...

tack gode gud för möten med människor. vissa iaf.:) härligt att du känner dig upprymd och sporrad!

22:35  
Anonymous Anonym said...

Spännande! Keep me posted. Konsultbasis is the new shit. Jag tänkte dra igång i september när mitt vik går ut. :)

23:08  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com