tisdag 8 maj 2007

Haha

Ni tror väl inte att det kom några hantverkare!!
Fredag är senaste budet.

Och läget är inte lika depressivt som igår, jag mår bättre, är uppryckt.
Hann med tre sköna sociala grejor på en kväll.
1. Vin med A på Riche. Avhandla jobbsituation som ändå löste sig.
2. Fölsemiddag med M på Bara Bistro. Kul, men inte nog.
3. Till sist anslutning till bokbytarkväll på Judit och Bertil. Såg med avundsjuka ögon på allas stora nya bokpåsar. Men lovely. Ser makalöst mycket fram emot helgen med bästa brudarna.

Och ja, i morgon bitti, möte med drömchefen. Jag har drömmar, han också. Vi kan göra de verkliga tillsammans. Så skall jag somna.

Ensamheten finns inte ens idag. Det är också något att vara tacksam över.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad kul, brukar du hänga på JB? Mina kompis Pelle äger och driver den baren (tillsammans med Andreas då). Pelle bor dessutom granne med oss =)

Sedan brukar jag fira min midsommar i JBs sommarstuga i Strömstad tillsammans med Pelle och hiphopligan. Det har blivit lite av en tradition.

Lycka till med mötet med drömchefen imorgon. Ska hålla tummar =)

10:49  
Blogger Bitter said...

Första gången på JB, men det blir defintivt fler!! Stod Pelle och Andreas i baren? Isf kan jag tänka mig att äta upp dem båda, även om min syn var ngt suddig just då!!

20:58  
Anonymous Anonym said...

ja men så bra! ha det bra, ta hand om dig

21:59  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com