måndag 14 maj 2007

Supermåndag

Idag har jag verkligen gjort skäl för min lön, tre avtal på ingång och snart två till. Det kallas idogt trälande som såsmåningom ger resultat. Det är skönt.

Har dock inga pengar eftersom jag spärrade mina kort i fredags, strax före jag hittade dem i en annan väska. Det går att lösa men man måste gå till banken. Hur gör man nu igen? Det var länge sedan.

Fortfarande inga hantverkare, ringde deras chef idag, men ännu inget svar. Jag börjar ruttna.

Några riktigt bra saker:
1. Pratade med chefsperson på jobbet i torsdags om helt ny sorts tjänst, åt journalisthållet till. Och igen idag. Det verkar inte vara omöjligt på sikt.
2. Jag fick visa leg på systemet. IGEN. Haleluja.
3. A och jag bokar resa till Marseille i sommar. Nya trakter att upptäcka.
BlogRankers.com