torsdag 24 maj 2007

Jag tror att det fortskrider

Hemma nu. Another struggling day at work. Men det gick.
Sen lite lite vin med I, femtio meter från hennes lgh, där babyn låg. Nyttigt för henne att separera sig i två timmar. Och roligt för mig att vi äntligen får mötas, igen, utan baby, lite som vanligt. Missförstå mig rätt, babyn är underbar och jag unnar henne det här livet, MEN, också viktigt att kunna lämna till pappan, ställa sig vid sidan av ett tag. Även om det bara är två timmar. Hon gjorde det med den äran.

Min lovely A är ledsen idag. Det skär i hjärtat, för jag kan inget göra. Jag hoppas bara det går över.

Och resten av veckan:
Aw med K/F imorgon
M kommer från Lux på lördag så vi har bokat Toast Skagen på Lisa på Torget. Gillar väl kanske inte miljön, men det är tradition och toasten kan jag leva på i evigheter.
Sedan lat söndag med ev promenad med G, om han någonsin bekräftar. Annars hänga Årstavik. Det går också bra.

Och sex veckor till semester.
BlogRankers.com