onsdag 23 maj 2007

Oh well

Det var väl en bättre dag idag, tror jag. Men jag är på min vakt och tjatar hål i huvudet på mina kollegor att de ska sköta sitt jobb. Kul jobb. Fick fint mail av kollegan som tar över onda kunden, som påpekade att det alltid varit strul med den kunden, och att han inte trodde att det berodde på mig. Och att samma sak nyligen hände vår sk "bästa" säljare. Liten tröst, men jag tror att jag måste bort i alla fall. Vill inte ha den chef jag har. Det känns inte bra.

Men hantverkarna kom i morse, inte de som ska göra det stora jobbet, men de har satt in mitt handfat och det är så fint så fint att jag måste gå in och titta på det med jämna mellanrum. Fint.

Idag befäste jag dessutom min ungkarlsstatus genom att köpa fryst pyttipanna. Det är en galen värld.
BlogRankers.com