lördag 26 maj 2007

Lite trött och så

Lång rolig kväll på Grappa igår gjorde mig lite trött idag. Men jag vaknade åtta och åt frukost med A på Vurma och släpade mig runt halva Kungsholmen och Lilla Essingen. Men tilbaka hemma nu för jag MÅSTE läsa klart Stieg Larssons tredje bok innan Lisa på Torget ikväll.

Orkar inte riktigt gå ut idag igen, men har lovat M. Har inte träffat henne sen i januari så det får väl gå. Och G ställde in promenaden imorgon så nu har jag hel tom härlig dag i solen att se framemot. Jag misstänker att jag kommer att hänga i min älskade Årstavik. Och sämre kan man ju ha det.

Marseille inställt, vi åker till Rimini istället för lite 80-talsnostaligi. Också fint.
Och lite sorg, inget Hultsfred, alla har dragit sig ur, och då blir det inte riktigt samma sak.
BlogRankers.com