onsdag 13 juni 2007

Belöningar

Eftersom jag jobbade hemifrån och förberedde den muntliga presentationen på eftermiddagen kunde jag springa lite i Viken. Hurra för mig, det ger mig pizza. Men jag har funderat lite och tror att jag byter ut den mot lite alkihål på Kulturhusets terass istället. Borde vara samma utjämningsfunktion. Kan man få båda?

Det betyder också att jag måste duscha snabbt som ögat om mitt nu inte så troll-liknande, men ändå för långa hår ska hinna torka. Om det nu spelar någon roll.

Kunde inte hejda mig idag utan sökte ett kul jobb i Alvik idag. Jag har ju inte ens bestämt mig för om jag vill byta ännu. Men det verkar som om jag ska det eftersom en märklig del av mig gör allt för att göra det. Den analytiska delen hänger inte riktigt med.

A frågade idag om hon fick döda Loverboy som återigen visar sitt ljuvliga humör. Med motvillighet gick jag med på det, för hennes skull. Jag har nämligen slutit fred. Så jag antar att vi INTE kommer att dricka drinkar i Rimini med honom. Nog lika bra.

Och förresten, FYI, 16 arbetsdagar kvar innan semestern.

2 Comments:

Blogger Emm said...

Klart att man får både pizza och alkohol!

Det bästa just nu är vin på uteserveringar...NJUT!

17:44  
Blogger Bitter said...

Bra, du lyder jag dina råd!!!

18:06  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com