onsdag 4 juli 2007

Datenightnotlatenight

NB: vi ses snart. Tror inte jag behöver ge just dig särskilt mycket update - again - samesame. Hade dejtat en av ER, typ i nov, och dricker inte alko. Har vaga minnen av vår första träff. tror det är samma man. Återigen.

Nåväl, för er andra. Beautiful och väldigt trevlig. För trevlig. Misstänker manodepressivitet, speciellt med tanke på vad han berättade. Än så länge tillåter jag mig att ha fel. Jag kan prova igen. Men jag har levt med en nykterist i tre år. Det funkar inte för mig. Tyvärr.

Oh well, ett försök till skadar förmodligen inte. Men det hände ingenting. Inte för mig.

1 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Det där med ingen sprit är faktiskt lite jobbigt. Jag skulle inte palla.

08:47  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com