måndag 6 augusti 2007

lalala

Bästa K, J och T gav mig en babyflaska skumpa i lördags. Den skålas det nu med i Skanstull för lyckat samtal på jobbet. Nu har jag NIO dagar kvar. Om jag hinner lämna över till dess. Och ja, det hinner jag. Sen två fina fina fina lediga veckor. Som kommer att vara mycket innehållsrika.

Det ska städas, och fixas, sättas mosaik, antikshoppas, letas soffa på Blocket, kanske ta en sväng till Göteborg, hänga på landet och så vidare. LOVELY.

Jo just det, jag ska ju på date också. På torsdag. Med fredagsmannen. Förundrad över att jag inte skrämde bort honom, med min extremt påhoppande taktik. Det måste betyda att han är cool. VAD gör man på dater egentligen? Jag kan inte komma på något. Förutom Boule & sprit.

1 Comments:

Blogger Emm said...

Fy fan vad underbart skönt det låter med två veckors TOTAL ledighet!!!

JAG VILL OCKSÅ!!!!!!!

09:24  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com