fredag 10 augusti 2007

Lite hångel minsann

Det blev en jäääääääääättelång date. Först Nyfiken Gul, Pelikan och till sist en tvåtimmarsvandring runt östra Söder i mörkret. För det hände ju aldrig någonting. Inititativkraft är inte en mannens starka sida, och eftersom jag tvingat på honom mitt telefonnnummer för en vecka sedan tänkte jag ligga lite lågt. Så det gjorde jag, ända fram till vi stod utanför min port, runt ett, och skrapar med fötterna i marken. Då säger jag "Blir det nåt eller". Så sofistikerat. Så det blev lite hångel, bara lite. Sen fick han åka hem.

Så hur gör man nu då?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu gör man inte ett skit mer på ett par dagar.

13:14  
Anonymous Anonym said...

Men oj, var han så blyg.Det kanske är ett gott tecken iof. De gånger jag hoppat i säng med killen första dejten har det liksom aldrig blivit någont seriöst. Lycka till på andra dejten nu. Då blir det nog mer åka av ska du se.

12:12  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com