onsdag 22 augusti 2007

Your name shall be DB

Fjärde date. Men har ingen bra magkänsla. Eller så är jag bara bakis. Datum ej bekräftat, DB är för närvarande en busy man, han hävdar att han inte brukar vara det. Så jag vet inte när det kan bli, mer än att han vill ses igen.

Jag tycker inte att det här är roligt. Alla upptagna vänner ooh:ar och ahh:ar över hur spännande, roligt och fantastiskt det är med dejting, så spännande väntapå sms, romans bla bla håll käften jag orkar inte höra mer. Det är INTE roligt, enligt personlighetstestet jag gjorde i somras överdramatiserar jag i trängda situationer, min mors medium säger att jag engagerar mig starkt känslomässigt i saker och ting. Ja. Så, mitt inre mår skitdåligt över sådana här lägen. Jag skulle vilja veta vad som sker, vad han tycker osv osv. Gissa är inte bra för mina nerver.

2 Comments:

Blogger c said...

men baby jag fattar, det ÄR skitjobbugt, helst vill man ju inte ens tänka på eländet utan bara vakna vid nästa date typ o fast forwarda till, jag vet inte vad.

hsh. min poäng är. imorgon vin. grappa. nu crèmant. puss.

21:44  
Blogger Stora Morran said...

Börja inte negga nu. Du förstör bara för dig själv.

22:02  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com