måndag 3 september 2007

Jo visst kom jag ut. Det finns alltid lösningar för sånt. Så jag fick alkihål i lördags och pizza i söndags. Ligga sängen hela dagen pizza faktiskt.

Och nu har jag börjat nya jobbet och det fins ju inte så mycket att säga om det. Lånadator, lånetelefon, konstiga möten och ingen aning om vad jag ska göra. Men så brukar det iofs alltid vara de första veckorna. Men resten av veckan, ända fram till söndag lunch är fullbokad med jobbgrejor. Helt galet. Man blir ju utmattad bara av att tänka på det. Och dessutom sov jag bara tre timmar i natt, någon slags premiärnerver tror jag.

Men inte nog med det, jag har även tränat idag. En mycket söt tjugoåring gjorde chins och jag orkade springa mycket mycket längre på grund av det. Fint.

Sen shoppade jag upp alla mina framtida löner någonsin och inser nu att något måste åka tillbaka. Men vad?

Och det sista, och nu behöver jag hjälp, vad är dealen med DB. Han hör av sig gång på gång, men förslår fortfarande inte att vi ska ses igen, ikväll återvänder han till Stockholm och jag liksom ba, kom igen nu då. I min hjärna: höra av sig = vill träffas. I hans vadå???

1 Comments:

Blogger Emm said...

Jag har precis också insett att höra av sig inte innebär att man vill ses. Och vad i helvete är det för stil??? Då kan man lika gärna hålla käften!!!!!

21:38  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com