onsdag 29 augusti 2007

Spontant

Jag har spontanshoppat en soffa idag. Nu står den här så fin bredvid min gamla (ja faktiskt finare än den gamla). Det kändes så bra så bra, mindre bra kändes de senaste två dagarnas renovering, ska det liksom aaaldrig ta slut eller? Hoppas på imorgon eller kanske fredag. Men sen är det så fint så fint. Sörjer semestern snart slut, känns inte som jag vilat alls, haft fullt upp varje sekund (nästan då). Mer semester till mig.

Db hör inte av sig särskilt mycket, jag tror jag ska ge honom alla mina och A's svarta kameler.

Firas med pasta Alfredo och snordyrt (1oo kr) vin. Because I'm worth it. Troligtvis kommer då att inträffa det vi i branchen kallar fylle-DIY. Dvs jag kommer säkert försöka foga det sista innan jag somnar. Jag återkommer med rapport. Yo.

Hmm en till fundering, måste jag köpa tv nu när jag har två soffor? Vem ska betala den?

1 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

He he he, du kan få min 14 tums burk.

19:50  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com