fredag 24 augusti 2007

Kors i precis alla jävla tak

Efter en precis helt galen kväll igår med kanske några droppar för mycket väcks jag idag vid tiotiden av att telefonen ringer. Och det är HAN. Helt sjukt. Vi pratade i en halvtimme och han berättade bla vad det är han ska göra som innebär att vi inte kan ses på ett tag. Och han vill ringa och berätta det för mig, och vill gärna att jag hör av mig till honom under tiden. Ja kors i precis alla tak, trodde jag aldrig, DB är extremt svår att läsa, inget som jag behärskar tydligen.

Jag är fortfarande lite skakad, kan inte ens fatta att det här hänt. Så otippat liksom. Så nu blir det tydligen någon sorts fortsättning. Tur för er, så jag har något att skriva om.

4 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Du ser, ingen fara på taket.

15:03  
Anonymous Anonym said...

Perfekt! Du ser, han är en seriös kille! Mycket bra! Och självklart den nyfikna frågan( som jag inte alls har att göra med men inte kan låta bli att ställa), vad är det han ska göra som är så viktigt/tar tid/är allmänt förhindrande? Jobb, hårtransplantation, måla om taket?

15:29  
Anonymous Anonym said...

Den där känslan är så s-k-ö-n! "han bryr sig, vad det än blir sen, så bryr han sig NU".
Trevlig helg ;)

17:37  
Blogger Bitter said...

tack för love!!
han ska resa bort på jobb bla.
Inget som kan påverkas.
Men skönt att veta.

19:34  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com