torsdag 26 maj 2011

22 kilo

Nu har jag gått ner 22 kilo och har alltså 3 kilo kvar till det jag vägde för ett år sedan. Det betyder då inte att jag får på mig vigselringar eller gamla kläder. Min kropp är liksom bara en sladdrig hög av hud och fett nu för tiden. Eftersom jag inte har rört på mig sedan oktober är alla mina muskler puts väck. Och inte ser det ut att bli någon träning på länge heller. Inte så snyggt. Men jag tänker inte sluta hoppas. I höst är det jag som inte har ont längre och som börjar träna upp de där svaga svaga benen igen.

4 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Bra jobbat!

10:10  
Anonymous Bitter said...

Thanks! Nyss var det dessutom 23 kilo. Det rullar på.

10:19  
Anonymous Anonym said...

Var inte orolig. När det går att träna upp muskler på en sjuttiåring så skall det väl gå på en i din ålder! Det är kul. Nu för tiden får man ju t o m nya hjärnceller när man är äldre! Meddelar tanten.

13:13  
Anonymous Bitter said...

Jag VET att det går! tack och lov. Men frågan är när, och OM min kropp kommer att läka så att det går. Men jag ger inte upp hoppet riktigt än.

16:55  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com