tisdag 1 november 2011

Stressen, helt plötsligt

Helt plötsligt blev jag superstressad. Allt skulle göras ögonblickligen. Eftersom det är månadsskifta måste jag fakturera ungefär en miljon fakturor, samtidigt som min son gärna vill sätta bitmärken i min haka, samtidigt som lampan kraschade i badrummet och ny sådan måste letas upp, inköpas och installeras. Av behörig elektriker. Som inte är det lättaste att finna. Alls. Inte blir det billigt heller. Dock kommer det bli snyggt så fort jag bestämt mig. Har två kandidater.

Med största sannolikhet kommer det vara mycket mörkt på toaletten när det kommer lite folk hit och hänger med mig på lördag. Tur då att vi inte ska hänga så mycket just där. Vi har en ficklampa där nu. Det funkar också. Så länge man inte ska duscha.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mysigt med levande ljus annars på fest :)

10:35  
Anonymous Bitter said...

Förvisso! Och eftersom min man inte är hemma så kan jag ha det. Han har annars förbjudit tända ljus i bdrummet eftersom det kan vara "farligt". Mycket trött på allt som kan vara farligt nu för tiden.

21:30  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com