söndag 23 september 2012

Trött

Jag är så väldigt trött nu för tiden. Somnar framför Bolibomba när jag är ensam hemma med Sigge. Inte så bra.

Annars älskar jag ju hösten. Men jag tror det är jobbet som sliter på mig. Det är en annan dynamik nu och varje möte är helt dränerande. Jag tvingas vara oerhört alert hela tiden för att inte bli överkörd. Måste göra upp en plan för detta för egentligen älskar jag mitt jobb. Detta är nytt, det här dränerande. Jag är så trött att jag redan nu drömmer om min julsemester.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte bra. Ok, det där att somna framför TV:en, det har jag alltid gjort, men att jobbet är så dränerande. Har du funderat på precis vad det är i jobbet? Ibland tenderar man att lägga mer krut än man behöver på vissa saker. Funderar tanten.

22:22  
Anonymous Bitter said...

Jag vet vad det är, det är två personer...
Men hade tack och lov ett långt bra samtal med vår VD idag, och han känner samma sak. Och ska sätta stopp för all politik. Säger han, vi får väl se hur det går, men jag fick bekräftelse på att jag tänkt rätt och att han har stort förtroende för mig. Så kanske blir det bättre nu.

10:57  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com