tisdag 6 november 2012

Ensam mamma

Igår var det säsongsfinal av Ensam mamma söker, och jag har haft förmånen att få titta på detta program tillsammans med ett helt gäng fantastiskt roliga tjejer. Virtuellt via Facebook. Och igår hade Linn den väldigt goda smaken att bjuda hem oss alla till sig, på asgod middag och en timmes fantastiskt TV-tid. Och det var så himla kul! Och det var fint att få träffa alla, det känns som om detta varit större delen av mitt sociala liv den här hösten. Vissa hade till och med åkt ändå från Göteborg för att vara med i detta fantastiska. I alla fall, trots att jag var trött som fan så hade jag väldigt roligt. Och hittade en febrig vaken pojke när jag kom hem.

2 Comments:

Anonymous josefine said...

Jaha men är det du som är Bitter och cynisk! Det var först nu när jag läste ifatt i readern som jag kopplade ihop det.

18:38  
Anonymous Bitter said...

Haha, vad roligt!

09:54  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com