torsdag 28 februari 2013

Jag boar, dvs låter renovera kök.

Tur att jag inte ska ha fler barn

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ibland tror jag att det ligger i generna. Det där med att renovera. Somliga börjar aldrig, andra kan inte sluta. Hoppas att du behåller skåpen i alla fall. Det där med öppna hyllor i köket är nog vackert, men inte om man inte vill ha ett lager fett över allting som står där. Fast när jag ser sådana kök, med hyllor, så tänker jag att de som bor där, de lagar inte mat hemma längre, de äter ute. Tankar från tanten.

16:25  
Anonymous Bitter said...

Men jag håller inte med. Ja, det blir lite fett, men det blir det även på grejerna som står i skåpen som man inte använder på ett tag. Så det känns som samma lika. Och jag lagar mat varje dag!

Vi har öppet på andet och jag gillar det jättemycket och tycker att det funkar. Så jag hoppas jag inte kommer att ångra mig...

16:42  
Anonymous Anonym said...

Jag har bara erfarenhet av mina kryddburkar, men de fanns precis över spisen, fast med en köksfläkt emellan. När de blev inbyggda (eg av misstag) behövde jag inte tvätta av dem längre upptäckte jag. Jag har nu bara en öppen hylla i köket, men den är ganska långt från spisen. Den gillar jag jättemycket, och jag har inte sett att det har varit mer fett där. Så lycka till från tanten.

21:02  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com