onsdag 20 februari 2013

Reflektion gravidmode

Ja, det är fint med figurnära klänningar och kjolar när man är gravid. Förutsatt att ens ben ser ut som vanligt. Om de är fulla med vatten och lika breda uppe som nere är det inte så snyggt. Så alla tips om hur man klär sig snyggt har ingen relevans gör mig. Idag kom jag dock på hur jag ska klara mig genom maj: vida långa kjolar. Inte min cup of tea, men slipper åtminstone svettas så mycket benen. Som jag hatar hur ful jag blir när jag väntar barn.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Likadant var det här. Vad hände liksom ned den där glittrande, vackra, strålande känslan som skulle infinna sig???? Hände aldrig...
Emm

21:43  
Anonymous Bitter said...

Nä precis. Varför måste man vara sitt fulast någonsin?

09:40  
Anonymous Anonym said...

Nä. Tyckte verkligen inte att jag var vacker. Jobbigt att bli så klumpig också. Minns min nya granne (vi flyttade in samtidigt i ett radhusområde när jag var gravid). Hon berättade efteråt att hon tyckte att det var så hemskt att ha fått en sån gammal granne. Det var ju vinter och jag gick i en svart kappa. Jag var 31 år.... minns tanten.

14:45  
Anonymous Bitter said...

Haha, vad roligt!

15:30  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com